Odpowiedz

Podziękowania

Chciałem tak po prostu Bardzo podziękować Wam Bankowi ING że w tym trudnym okresie dalej jesteście bankiem który jak żaden inny (a miałem relacje z innym, niestety często przykre) jest ludzki i rozumie różne sytuacje które dotykają człowieka często będąc dla nich dramatami życiowymi. Bank który jest otwarty na klienta i z którym zawsze można się porozumieć i liczyć na zrozumienie. Bank który liczy się z ludźmi. Dziękuję za wsparcie i okazne serce ♥ jesteście numerem 1.😁😁😁
Odpowiedz
0 Lajków
flowers
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
13
1
25-10-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 748 wyświetleń)

Re: Podziękowania

Dziękujemy 😍😎💪

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 692 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy