Odpowiedz

Problem z wpłatomatami

Witam.

 

Od jakiegoś czasu mam regularny kłopot z dokonywaniem wpłat we wpłatomatach ING. Chodzi między innymi o 2 wpłatomaty w Lublinie (w oddziale ING na ulicy T. Zana 39) oraz o wpłatomat Planet Cash w Lublinie (Leclerc, ul. T. Zana). Problem był zgłaszany kilka razy na infolinię. Jednak przy próbie kolejnej wpłaty za każdym razem widzę jedynie komunikat, że operacja nie może być zrealizowana. Stan konta i samą wypłatę mogę zrealizować. Karta też była sprawdzana przez pracowników ING za pomocą czatu i infolinii. Inne osoby posiadające kartę ING za każdym razem mogę dokonywać wpłat i dziwią mi się, że ja mam z tym problem.

 

Czy możliwe jest, że chip w karcie jest częściowo uszkodzony? Działa przy sprawdzeniu salda, płatnościach zbliżeniowych i wypłatach a nie działa przy wpłatach? Zwariować można - nie wiem już jak ten temat ugryźć :/

Odpowiedz
0 Lajków
DeKoszula
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-03-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 599 wyświetleń)

Re: Problem z wpłatomatami

[ Edytowane ]

Rzeczywiście- dziwna sytuacja🙁
Czy w innych wpłatomatach także masz ten komunikat?
Możesz na naszej infolinii reklamować swoją kartę- nową otrzymasz do 8 dni roboczych na adres do korespondencji.
Nasza infolinia pod numerem 32 357 00 12 czynna jest całą dobę. 

Korzystasz z naszej aplikacji? Pamiętaj, że możesz za pomocą kodów BLIK między innymi wpłacać gotówkę na konto.
Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 3 (2 561 wyświetleń)

Re: Problem z wpłatomatami

O metodzie z Blikiem jako narzędziem do wpłat nie słyszałem. Dzięki za podpowiedź Emotikon: Szczęśliwy W wolnej chwili zapewne zdecyduję się na wymianę karty. Mam nadzieję, że to pomoże. Odpowiadając na zadane wcześniej pytanie: tak problem występuje regularnie we wszystkich wpłatomatach (ING jak i tych Planet Cash).

Odpowiedz
0 Lajków
DeKoszula
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-03-2020
Wiadomość 3 z 3 (2 536 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy