25-06-2018 16:27
Przy próbie przelewu na Moim ING pojawia mi się komunikat"transakcja niedostępna dla wybranego rachunku. aby wykonać tę transakcję zmień rachunek z którego wykonujesz przelew". Dodam, że wczoraj wszystko działało, próbuję zrobić przelew z mojego konta Komfort. Proszę o pomoc.
25-06-2018 16:39
Mamy zgłoszony kłopot z działaniem przelewu z wybraniem odbiorcy. Proszę spróbuj zrobić go w ten sposób:
1. wybierz Odbiorcy na górze strony,
2. kliknij na danego odbiorcę,
3. wybierz Wykonaj transakcję.
29-06-2018 17:09
Informacyjnie - obecnie ten problem już nie występuje. Możecie realizować przelewy do odbiorców bezpośrednio z zakładki Wykonaj transakcję.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |