Odpowiedz

Problem z przelewem

Przy próbie przelewu na Moim ING pojawia mi się komunikat"transakcja niedostępna dla wybranego rachunku. aby wykonać tę transakcję zmień rachunek z którego wykonujesz przelew". Dodam, że wczoraj wszystko działało, próbuję zrobić przelew z mojego konta Komfort. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Jola240870
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-06-2018
Wiadomość 1 z 3 (8 854 wyświetleń)

Re: Problem z przelewem

Mamy zgłoszony kłopot z działaniem przelewu z wybraniem odbiorcy. Proszę spróbuj zrobić go w ten sposób: 
1. wybierz Odbiorcy na górze strony,
2. kliknij na danego odbiorcę,
3. wybierz Wykonaj transakcję.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
790
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (8 852 wyświetleń)

Re: Problem z przelewem

Informacyjnie - obecnie ten problem już nie występuje. Możecie realizować przelewy do odbiorców bezpośrednio z zakładki Wykonaj transakcję. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 3 z 3 (8 654 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Dzień dobry Wszystkim!

 

Jestem nową osobą w społeczności i potrzebuję małej pomocy. Staram się o uzyskanie w ING kredytu hipotecznego. Urwał mi się kontakt z pośrednikiem, nie odbiera telefonów, nie od

...

04-12-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Ciekawostka. Hasło się wypełnia automatycznie przez Bitwardena pod warunkiem, że ... włączysz ichnią klawiaturę ekranową. Dziwne.

04-12-2024
Re.: Makler ING nie działa

Witajcie, w co obecnie opłąca się inwestować? 

04-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy