Odpowiedz

Problem z przelewem

Przy próbie przelewu na Moim ING pojawia mi się komunikat"transakcja niedostępna dla wybranego rachunku. aby wykonać tę transakcję zmień rachunek z którego wykonujesz przelew". Dodam, że wczoraj wszystko działało, próbuję zrobić przelew z mojego konta Komfort. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Jola240870
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-06-2018
Wiadomość 1 z 3 (7 987 wyświetleń)

Re: Problem z przelewem

Mamy zgłoszony kłopot z działaniem przelewu z wybraniem odbiorcy. Proszę spróbuj zrobić go w ten sposób: 
1. wybierz Odbiorcy na górze strony,
2. kliknij na danego odbiorcę,
3. wybierz Wykonaj transakcję.

 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (7 985 wyświetleń)

Re: Problem z przelewem

Informacyjnie - obecnie ten problem już nie występuje. Możecie realizować przelewy do odbiorców bezpośrednio z zakładki Wykonaj transakcję. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 3 z 3 (7 787 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wakacje kredytowe 2024, dochód

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

28-03-2024
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy