Odpowiedz

Problem z przelewem

Przy próbie przelewu na Moim ING pojawia mi się komunikat"transakcja niedostępna dla wybranego rachunku. aby wykonać tę transakcję zmień rachunek z którego wykonujesz przelew". Dodam, że wczoraj wszystko działało, próbuję zrobić przelew z mojego konta Komfort. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Jola240870
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-06-2018
Wiadomość 1 z 3 (7 990 wyświetleń)

Re: Problem z przelewem

Mamy zgłoszony kłopot z działaniem przelewu z wybraniem odbiorcy. Proszę spróbuj zrobić go w ten sposób: 
1. wybierz Odbiorcy na górze strony,
2. kliknij na danego odbiorcę,
3. wybierz Wykonaj transakcję.

 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (7 988 wyświetleń)

Re: Problem z przelewem

Informacyjnie - obecnie ten problem już nie występuje. Możecie realizować przelewy do odbiorców bezpośrednio z zakładki Wykonaj transakcję. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 3 z 3 (7 790 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy