25-06-2018 16:27
Przy próbie przelewu na Moim ING pojawia mi się komunikat"transakcja niedostępna dla wybranego rachunku. aby wykonać tę transakcję zmień rachunek z którego wykonujesz przelew". Dodam, że wczoraj wszystko działało, próbuję zrobić przelew z mojego konta Komfort. Proszę o pomoc.
25-06-2018 16:39
Mamy zgłoszony kłopot z działaniem przelewu z wybraniem odbiorcy. Proszę spróbuj zrobić go w ten sposób:
1. wybierz Odbiorcy na górze strony,
2. kliknij na danego odbiorcę,
3. wybierz Wykonaj transakcję.
29-06-2018 17:09
Informacyjnie - obecnie ten problem już nie występuje. Możecie realizować przelewy do odbiorców bezpośrednio z zakładki Wykonaj transakcję.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |