Płatności

Odpowiedz

Problem z płatnościami.

Dzień dobry. Mam pewien z płatnościami w serwisie PayU. Mianowicie - korzystam z pewnej zagranicznej strony, która realizuje płatność w rublach. Dwa razy mi się udało zapłacić kartą przez payu.ru, następnie za trzecim podejściem karta zostaje odrzucona, więc skorzystałem z drugiej wirtualnej karty, zadziałała tylko raz. Na obu kartach jest błąd informujacy o odrzuceniu karty. Napomnę, że płacę przez payu.ru. Limit kart jest wysoki, na pewno nie przekroczyłem limitu karty, bo ustawiłem go na dość wysoki, tak samo na platnosc za granicą. Czy są jakieś limity transakcji w sieci na stronach zagranicznych?
Odpowiedz
0 Lajków
Mkxior
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-05-2020
Wiadomość 1 z 2 (4 716 wyświetleń)

Re: Problem z płatnościami.

Najważniejsze jest to, żebyś miał ustawione odpowiednie limity do płatności kartą w internecie i za granicą. Innych nie ma, które by to ograniczały. Jeśli sprawdziłeś czy dane karty podane są odpowiednio i pomimo to transakcja jest odrzucona, to napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Moje ING. Możesz również zadzwonić na naszą infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy dlaczego nie udało Ci się zapłacić



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 641 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

@ArekK Doskonale rozumieją tylko nie ma odpowiedniej woli. W ING Business paczek jakoś nie likwidują (tam paczki nawet split payment mają).

19-05-2025
Re.: OKO dziecka

witam

 

Czy udało się odzyskać środki z tego konta ? mam podobny problem

19-05-2025
Re: Wywala z systemu

Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to.

19-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy