02-05-2020 16:27
03-05-2020 16:35
Najważniejsze jest to, żebyś miał ustawione odpowiednie limity do płatności kartą w internecie i za granicą. Innych nie ma, które by to ograniczały. Jeśli sprawdziłeś czy dane karty podane są odpowiednio i pomimo to transakcja jest odrzucona, to napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Moje ING. Możesz również zadzwonić na naszą infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy dlaczego nie udało Ci się zapłacić
Dzień dobry.
Patrzę na tabelę opłat i wychodzi mi na to, że złożenie zgody jest darmowe. Nie widzę także aby była pobierana opłata za dostarczenie zgody do odbiorcy przez bank. Same wykonanie transakc
... 09-12-2023Zapisaliśmy Twoje uwagi w temacie funkcjonalności Mojego ING. Jeśli podczas wpisywania numeru konta pojawia się kłopot, przeskakuje kursor, daj nam proszę znać na czacie przez Moje ING.
Zapiszemy zgłos
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |