13-08-2016 20:16
14-08-2016 21:02
@idumea Wszystko zależy od tego czy dana transakcja była wykonana w trybie online, gdzie jest wysłane zapytanie o saldo, czy w trybie offline, gdzie takie zapytanie do banku nie jest wysłane. Jeśli płatność odbywa się w trybie online, a na Twoim koncie jest niewystarczająca ilość pieniędzy, to taka transakcja będzie odrzucona niezależnie od tego czy jest to płatność zbliżeniowa, czy przy pomocy kodu PIN.
Możesz również skorzystać z oferty limitu zadłużenia w koncie - od 1000 zł do sześciokrotności uzyskiwanych dochodów. Po uzyskaniu takiego limitu, będziesz miała możliwość skorzystania z debetu na swoim rachunku.
07-09-2016 19:12
08-09-2016 18:16
Zgadza się. W ostatnich dniach dla lepszej kontroli nad finansami zmieniliśmy sposób autoryzacji transakcji. Teraz płacąc kartą zbiżeniowo do kwoty 50 zł większość transakcji będzie od razu widoczna na rachunku w postaci blokady. Co oznacza, że salo będzie od razu pomniejszone i zmniejszy się ryzyko wejścia klienta w niedozwolony debet i niepotrzebne odsetki.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |