13-08-2016 20:16
14-08-2016 21:02
@idumea Wszystko zależy od tego czy dana transakcja była wykonana w trybie online, gdzie jest wysłane zapytanie o saldo, czy w trybie offline, gdzie takie zapytanie do banku nie jest wysłane. Jeśli płatność odbywa się w trybie online, a na Twoim koncie jest niewystarczająca ilość pieniędzy, to taka transakcja będzie odrzucona niezależnie od tego czy jest to płatność zbliżeniowa, czy przy pomocy kodu PIN.
Możesz również skorzystać z oferty limitu zadłużenia w koncie - od 1000 zł do sześciokrotności uzyskiwanych dochodów. Po uzyskaniu takiego limitu, będziesz miała możliwość skorzystania z debetu na swoim rachunku.
07-09-2016 19:12
08-09-2016 18:16
Zgadza się. W ostatnich dniach dla lepszej kontroli nad finansami zmieniliśmy sposób autoryzacji transakcji. Teraz płacąc kartą zbiżeniowo do kwoty 50 zł większość transakcji będzie od razu widoczna na rachunku w postaci blokady. Co oznacza, że salo będzie od razu pomniejszone i zmniejszy się ryzyko wejścia klienta w niedozwolony debet i niepotrzebne odsetki.
U mnie pomogło zapisanie ww. numeru w książce.
25-11-2024Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |