27-07-2019 14:26
Dzisiaj w sklepie ogrodniczym miałem do zapłaty równo 100 PLN. Płaciłem kartą VISA Credit Gold. Sprzedawca wprowadził kwotę do terminala płatniczego, zbliżyłem kartę, na ekranie pojawiło się żądanie podania PIN oraz kwota do zapłaty 100 PLN. Jakież było zdziwienie sprzedawcy, a później moje, gdy na potwierdzeniu transakcji widniała kwota 24,62 EUR. Po sprawdzeniu w aplikacji okazało się, że zablokowano mi kwotę 105,41 PLN.
Sprzedawca, jak już wspomniałem, był równie zaskoczony, jak ja i nie wiedział dlaczego tak się stało oraz co można z tym zrobić.
Mam więc pytanie. Czy mogę reklamować tę transakcję w banku? W razie potrzeby mogę przesłać skan paragonu oraz potwierdzenia.
27-07-2019 14:42
@JarekB tak, proszę złóż reklamację w Moim ING, załączając potwierdzenie transakcji oraz paragon. Sprawdzimy, w którym miejscu nastąpiła zmiana waluty. Bez tej analizy nie będziemy wstanie udzielić Ci odpowiedzi.
27-07-2019 15:41
Reklamacja złożona. Czekam więc na jej rozpatrzenie o czym nie omieszkam poinformować.
W sumie nie chodzi o kilka PLN, ale o zasady.
30-07-2019 08:47
Reklamacja została już rozpatrzona.
"Z przesłanego przez Pana potwierdzenia płatności kartą wynika, że zaakceptował Pan usługę Dynamic Currency Conversion. Na potwierdzeniu widoczny jest kurs, który potwierdził Pan na ekranie terminala. Postanowiliśmy jednak jednorazowo zwrócić na Pana konto różnicę, która powstała przez przewalutowanie."
Pełna kwota przewalutowań (dwóch) już wróciła na konto.
Z potwierdzenia transakcji rzeczywiście wynika, jakobym zaakceptował konwersję, jednak musiał to za mnie (podejrzewam, że nieświadomie) zrobić sprzedawca.
W przyszłości będę dokładniej patrzył na ręce i wyświetlacz terminala.
Doceniam postawę Banku. Zarówno sposób, jak i szybkość rozpatrzenia reklamacji.
30-07-2019 09:27
Dobrze, że nam to zgłosiłeś Dziękujemy za miłe słowa!
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |