Płatności

Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam dnia 02.08.2019r wpłacałem pieiądze, kwota 9050zł oddział Chmielnik, wpłatomat pobrał pieiądze po czym wyskoczyła Awarja, kartę oddał pieniedzy nie ma do tej pory, przewidziay czas odpowiedzi to dopiero 09.08.2019 ale to nie jest mała kwota, pieniadze są mi potrzebna także proszę to przyśpieszyć !!! numer reklamacji to : 001607/082019 Pisałem przez aplikację ing wiadomości ale to nic nie daje.

Odpowiedz
0 Lajków
corrweta
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-08-2019
Wiadomość 1 z 3 (3 291 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Dobrze, że zgłosiłeś u nas reklamację. Postaramy się ją rozpatrzyć tak szybko jak będzie to możliwe.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 248 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

@corrweta Proszę sprawdź czy otrzymałeś informację w bankowości internetowej, dotyczącą rozpatrzenia złożonej reklamacji. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (3 218 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy