Płatności

Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam dnia 02.08.2019r wpłacałem pieiądze, kwota 9050zł oddział Chmielnik, wpłatomat pobrał pieiądze po czym wyskoczyła Awarja, kartę oddał pieniedzy nie ma do tej pory, przewidziay czas odpowiedzi to dopiero 09.08.2019 ale to nie jest mała kwota, pieniadze są mi potrzebna także proszę to przyśpieszyć !!! numer reklamacji to : 001607/082019 Pisałem przez aplikację ing wiadomości ale to nic nie daje.

Odpowiedz
0 Lajków
corrweta
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-08-2019
Wiadomość 1 z 3 (3 066 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Dobrze, że zgłosiłeś u nas reklamację. Postaramy się ją rozpatrzyć tak szybko jak będzie to możliwe.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 023 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

@corrweta Proszę sprawdź czy otrzymałeś informację w bankowości internetowej, dotyczącą rozpatrzenia złożonej reklamacji. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (2 993 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy