Płatności

Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam dnia 02.08.2019r wpłacałem pieiądze, kwota 9050zł oddział Chmielnik, wpłatomat pobrał pieiądze po czym wyskoczyła Awarja, kartę oddał pieniedzy nie ma do tej pory, przewidziay czas odpowiedzi to dopiero 09.08.2019 ale to nie jest mała kwota, pieniadze są mi potrzebna także proszę to przyśpieszyć !!! numer reklamacji to : 001607/082019 Pisałem przez aplikację ing wiadomości ale to nic nie daje.

Odpowiedz
0 Lajków
corrweta
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-08-2019
Wiadomość 1 z 3 (3 306 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Dobrze, że zgłosiłeś u nas reklamację. Postaramy się ją rozpatrzyć tak szybko jak będzie to możliwe.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 263 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

@corrweta Proszę sprawdź czy otrzymałeś informację w bankowości internetowej, dotyczącą rozpatrzenia złożonej reklamacji. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (3 233 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy