Płatności

Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam dnia 02.08.2019r wpłacałem pieiądze, kwota 9050zł oddział Chmielnik, wpłatomat pobrał pieiądze po czym wyskoczyła Awarja, kartę oddał pieniedzy nie ma do tej pory, przewidziay czas odpowiedzi to dopiero 09.08.2019 ale to nie jest mała kwota, pieniadze są mi potrzebna także proszę to przyśpieszyć !!! numer reklamacji to : 001607/082019 Pisałem przez aplikację ing wiadomości ale to nic nie daje.

Odpowiedz
0 Lajków
corrweta
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-08-2019
Wiadomość 1 z 3 (3 262 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Dobrze, że zgłosiłeś u nas reklamację. Postaramy się ją rozpatrzyć tak szybko jak będzie to możliwe.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 219 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

@corrweta Proszę sprawdź czy otrzymałeś informację w bankowości internetowej, dotyczącą rozpatrzenia złożonej reklamacji. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (3 189 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

W zakresie danych dla przelewów oraz przelewów na telefon udzieliliśmy informacji w naszych poprzednich komentarzach.

20-03-2025
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Obecnie nie planujemy

20-03-2025
Re: Wypowiedzenie umowy przez bank z powodu: pranie brudnych pieniędzy i terroryzm

Witam, udało się bez problemu wypłacić pieniądze czy blokowali ? jestemcw takiej samej sytuacji gdzie bezpodstawnie z buta zablokowali mi konto nie informując wcześniej o niczym

20-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy