30-01-2017 13:28
Witam,
co zrobić, gdy sprzedawca odmawia płatności kartą na niską kwotę?
Pozdrawiam
31-01-2017 15:25
@jonikka Niestety jako bank nie mamy wpływu na kwestię akceptacji kart w danym punkcie handlowym. Przyjmujemy takie zgłoszenia i wysyłamy je do organizacji płatniczej, która może wpłynąć na danego kontrahenta. Przekaż nam informację poprzez wiadomość prywatną w bankowości internetowej. Skierujemy sprawę do organizacji płatniczej.
01-02-2017 14:36
Dziękuję. Wystarczy nazwa i adres punktu handl.- usł.?
01-02-2017 14:42
@jonikka Dokładnie tak, te dane pozwolą nam skierować Twoje zgłoszenie do organizacji płatniczej.
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie
To raczej jest problem z samym Bitwardenem. Pobranie starszej wersji wtyczki spowodowało, że autouzupełnianie działa poprawnie.
U mnie poprawnie wypełnia się w wersji 2024.9.1 w przeglądarce Firefox -
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |