Płatności

Odpowiedz

Odmowa płatności kartą poniżej 10 zł

Witam,

co zrobić, gdy sprzedawca odmawia płatności kartą na niską kwotę?

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
jonikka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
30-01-2017
Wiadomość 1 z 4 (8 500 wyświetleń)

Re.: Odmowa płatności kartą poniżej 10 zł

@jonikka Niestety jako bank nie mamy wpływu na kwestię akceptacji kart w danym punkcie handlowym. Przyjmujemy takie zgłoszenia i wysyłamy je do organizacji płatniczej, która może wpłynąć na danego kontrahenta. Przekaż nam informację poprzez wiadomość prywatną w bankowości internetowej. Skierujemy sprawę do organizacji płatniczej.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (8 481 wyświetleń)

Re.: Odmowa płatności kartą poniżej 10 zł

Dziękuję. Wystarczy nazwa i adres punktu handl.- usł.?

Odpowiedz
0 Lajków
jonikka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
30-01-2017
Wiadomość 3 z 4 (8 429 wyświetleń)

Re.: Odmowa płatności kartą poniżej 10 zł

@jonikka Dokładnie tak, te dane pozwolą nam skierować Twoje zgłoszenie do organizacji płatniczej.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 425 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wypowiedzenie konta

W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.

27-01-2025
Re.: Konto Active

Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie

...

27-01-2025
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

To raczej jest problem z samym Bitwardenem. Pobranie starszej wersji wtyczki spowodowało, że autouzupełnianie działa poprawnie.
U mnie poprawnie wypełnia się w wersji 2024.9.1 w przeglądarce Firefox -

...

27-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy