30-01-2017 13:28
Witam,
co zrobić, gdy sprzedawca odmawia płatności kartą na niską kwotę?
Pozdrawiam
31-01-2017 15:25
@jonikka Niestety jako bank nie mamy wpływu na kwestię akceptacji kart w danym punkcie handlowym. Przyjmujemy takie zgłoszenia i wysyłamy je do organizacji płatniczej, która może wpłynąć na danego kontrahenta. Przekaż nam informację poprzez wiadomość prywatną w bankowości internetowej. Skierujemy sprawę do organizacji płatniczej.
01-02-2017 14:36
Dziękuję. Wystarczy nazwa i adres punktu handl.- usł.?
01-02-2017 14:42
@jonikka Dokładnie tak, te dane pozwolą nam skierować Twoje zgłoszenie do organizacji płatniczej.
Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej
... 26-12-2025Hej, przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Postaramy się zrobić co możemy.
26-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |