30-01-2017 13:28
Witam,
co zrobić, gdy sprzedawca odmawia płatności kartą na niską kwotę?
Pozdrawiam
31-01-2017 15:25
@jonikka Niestety jako bank nie mamy wpływu na kwestię akceptacji kart w danym punkcie handlowym. Przyjmujemy takie zgłoszenia i wysyłamy je do organizacji płatniczej, która może wpłynąć na danego kontrahenta. Przekaż nam informację poprzez wiadomość prywatną w bankowości internetowej. Skierujemy sprawę do organizacji płatniczej.
01-02-2017 14:36
Dziękuję. Wystarczy nazwa i adres punktu handl.- usł.?
01-02-2017 14:42
@jonikka Dokładnie tak, te dane pozwolą nam skierować Twoje zgłoszenie do organizacji płatniczej.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |