30-01-2017 13:28
Witam,
co zrobić, gdy sprzedawca odmawia płatności kartą na niską kwotę?
Pozdrawiam
31-01-2017 15:25
@jonikka Niestety jako bank nie mamy wpływu na kwestię akceptacji kart w danym punkcie handlowym. Przyjmujemy takie zgłoszenia i wysyłamy je do organizacji płatniczej, która może wpłynąć na danego kontrahenta. Przekaż nam informację poprzez wiadomość prywatną w bankowości internetowej. Skierujemy sprawę do organizacji płatniczej.
01-02-2017 14:36
Dziękuję. Wystarczy nazwa i adres punktu handl.- usł.?
01-02-2017 14:42
@jonikka Dokładnie tak, te dane pozwolą nam skierować Twoje zgłoszenie do organizacji płatniczej.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |