Odpowiedz

Mastercard

Po utworzeniu nowego konta nie jestem w stanie płacić telefonem. Terminal w żaden sposób nie wykrywa mojego telefonu, pomimo iż mam włączony NFC, a także odblokowany telefon. Mając poprzednie konto - które zostało zamknięte - MasterCard w telefonie mi działał. Jakie mogą być tego przyczyny?
Odpowiedz
0 Lajków
Nataliaaa24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
24-11-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 584 wyświetleń)

Re.: Mastercard

Dodam jeszcze, że gdy w aplikacji robię ten test, który polega na przyłożeniu karty z ing, to wszystko mi działa
Odpowiedz
0 Lajków
Nataliaaa24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
24-11-2020
Wiadomość 2 z 3 (2 581 wyświetleń)

Re: Mastercard

Sprawdź proszę, w szczegółach karty Mastercard - czy płatności tą kartą są aktywne. Jeśli tak, sprawdź jeszcze w ustawieniach telefonu czy aplikacja Moje ING jest domyślną metodą płatności. Taka informacja powinna się pojawić w szczegółach dotyczących NFC.

 

Jeśli w ustawieniach wszystko wygląda OK, a karta nadal nie działa, napisz do nas w Moim ING na czacie lub zadzwoń +48 323570012. Sprawdzimy to w systemie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 3 z 3 (2 535 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane / partial password


@maszaikasza:

Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in

...

17-10-2024
Re.: Propozycja usprawnień w Przelewach podatkowych (iOS)

Dziękujemy za Twoją sugestię, przekazałam ją do osób, które odpowiadają za rozwój naszej bankowości internetowej.

17-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy