Odpowiedz

Mastercard

Po utworzeniu nowego konta nie jestem w stanie płacić telefonem. Terminal w żaden sposób nie wykrywa mojego telefonu, pomimo iż mam włączony NFC, a także odblokowany telefon. Mając poprzednie konto - które zostało zamknięte - MasterCard w telefonie mi działał. Jakie mogą być tego przyczyny?
Odpowiedz
0 Lajków
Nataliaaa24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
24-11-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 157 wyświetleń)

Re.: Mastercard

Dodam jeszcze, że gdy w aplikacji robię ten test, który polega na przyłożeniu karty z ing, to wszystko mi działa
Odpowiedz
0 Lajków
Nataliaaa24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
24-11-2020
Wiadomość 2 z 3 (2 154 wyświetleń)

Re: Mastercard

Sprawdź proszę, w szczegółach karty Mastercard - czy płatności tą kartą są aktywne. Jeśli tak, sprawdź jeszcze w ustawieniach telefonu czy aplikacja Moje ING jest domyślną metodą płatności. Taka informacja powinna się pojawić w szczegółach dotyczących NFC.

 

Jeśli w ustawieniach wszystko wygląda OK, a karta nadal nie działa, napisz do nas w Moim ING na czacie lub zadzwoń +48 323570012. Sprawdzimy to w systemie.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 3 z 3 (2 108 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy