24-11-2020 22:47
24-11-2020 23:00
25-11-2020 21:36
Sprawdź proszę, w szczegółach karty Mastercard - czy płatności tą kartą są aktywne. Jeśli tak, sprawdź jeszcze w ustawieniach telefonu czy aplikacja Moje ING jest domyślną metodą płatności. Taka informacja powinna się pojawić w szczegółach dotyczących NFC.
Jeśli w ustawieniach wszystko wygląda OK, a karta nadal nie działa, napisz do nas w Moim ING na czacie lub zadzwoń +48 323570012. Sprawdzimy to w systemie.
Nie pisałem o rozmytym skanie dowodu osobistego.
Dokument będzie czytelny. Wszystko będzie można z niego odczytać.
Chciałem tak jak to zrobiłem w innym banku - rozmyć tylko i wyłącznie zdjęcie twarzy
ab
... 09-09-2024Cześć.
Chciałem przetestować możliwość zakończenia ubezpieczenia przez aplikację mobilną - działa pięknie. Fajnie, że to wprowadziliście.
Wg umowy zobowiązany jestem utrzymywać ubezpieczenie przez 3 la
... 09-09-2024Update - udało się rozwiązać problem na Androidzie 9.
Okazało się że istnieją równolegle 2 wersje Android System Webview:
- Android System Webview, wersja 66.0... zainstalowany domyślnie na moim Androi
... 09-09-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |