Płatności

Odpowiedz

Mastercard w telefonie - autoryzacja niepoprawna. Brak możliwości płacenia.

Jakiś miesiąc temu żonie przestały działać płatności w telefonie za pomocą karty Mastercard w telefonie. Próbowałem różnych rzeczy, usunięcie karty i ponowne aktywowanie, odinstalowanie aplikacji i ponowne zainstalowanie , pomagało na jedną płatnośc i następna już nie przechodziła. Podczas próby płatności , nawet za 10 pln proszona jest o podanie Pinu a następnie jest "odmowa" pomimo podania prawidłowego pinu. Dość irytująca sytuacja ponieważ zarówno żona jak i ja nie posiadamy plastikowej karty. W paru sytuacjach ratowała się gotówką , w paru ja płatnością moją kartą w telefonie. Również w ing i również Mastrard. Probowaliśmy dowiedzieć się na infolini, żona dzwoniła ja pisałem w tym samy czasie na czacie. 

Żony zgłoszenie zostało przyjęte i Pan powiedział że w środę 13.10.2021 już problem będzie usunięty. Ja w tym samym czasie pisałem na czacie z konsultantem - dowiedziałem się że jest problem z płatnościami ale nie wiadomo kiedy zostaną usunięte. W środę żona spróbowała zapłacić kartą i się jej nie udało. Straciła cierpliwość i już uzywa karty w telefonie innego banku. Moja karta działała - do czasu, od soboty 16.10.2021 również i mnie to spotkało, próba zapłacenia za zakupy o wartości około 30pln i prósba o pin Podałem prawidłowy i płatność odrzucona "odmowa". W poniedziałek druga próba, sytuacja taka sama

Dzisiaj zadzwoniłem zgłosiłem problem po czym usłyszałem że są limity na koncie odgornie ustawione i nieznane po których nalezy dokonać płatnośc powyżej 100 pln, lub usunać kartę i ponownie zainstalować lub wyczyścić cache aplikacji. Zapytałem czy to jakiś nowy feature ponieważ z trzy lata używam karty i nigdy nie było problemów. Pan powiedziałem że nie. To jakaś porażka , teraz mam nagle dokonywać specjalnie płatności powyżej 100 pln aby karta mi działała i do tego nie wiem jakie te limity są ustawione ?  Zadzwoniłem jeszcze raz i już z innym konsultantem rozmawiałem i usłyszałem że problem jest znany i leży po stronie sprzedawców i nie wiadomo kiedy będzie rozwiązany. Zapytałem czy chodzi o wybrane terminale u sprzedawców , Pan potwierdził. Uwierzyłem ale po rozłączeniu przeanalizowałem sytuacje że nie może tak być, ponieważ w punktach w których żona nie mogła zaplacić ja płaciłem za nią kartą z telefonu. Również mi się cierpliwość kończy i dziwi mnie Państwa podejście. Od czterech konsultantów 4 rózne wersje usłyszałem. Nie jest to sytuacja komfortowa gdy przy kasie okazuje się że nie ma możliwości zapłacenia. Czy znany jest termin rozwiązania problemu ?

 

 

kockodo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
17-09-2017
Wiadomość 1 z 3 (3 016 wyświetleń)

Re.: Mastercard w telefonie - autoryzacja niepoprawna. Brak możliwości płacenia.

Witam 

 

Ja od wczoraj mam taki sam problem też kombinowałem , ostatecznie płace plastykowa kartą ale czasem pojedyncze zakupy mogę płacić telefonem z tym ze jeżeli będzie większą suma nakazuje podanie PIN który wpisuje poprawnie i jest odmowa. Zaraz składam reklamacje na razie jest jakiś problem w banku i nie można się zalogować ani dodzwonić.

Odpowiedz
0 Lajków
kicia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-10-2021
Wiadomość 2 z 3 (2 980 wyświetleń)

Re: Mastercard w telefonie - autoryzacja niepoprawna. Brak możliwości płacenia.

Zdajemy sobie sprawę, że brak możliwości korzystania z karty Mastercard w telefonie utrudnia codzienne płatności. 

Mamy zgłoszony błąd odnośnie odrzucania płatności kartą w terminalu pomimo poprawnego kodu PIN.
Obecnie współpracujemy z organizacją Mastercard oraz sprzedawcami, aby to naprawić.
Nie znamy jeszcze terminu usunięcia tej usterki - pracujemy nad tym. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (2 931 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy