Płatności

Odpowiedz

Mastercard w telefonie - autoryzacja niepoprawna. Brak możliwości płacenia.

Jakiś miesiąc temu żonie przestały działać płatności w telefonie za pomocą karty Mastercard w telefonie. Próbowałem różnych rzeczy, usunięcie karty i ponowne aktywowanie, odinstalowanie aplikacji i ponowne zainstalowanie , pomagało na jedną płatnośc i następna już nie przechodziła. Podczas próby płatności , nawet za 10 pln proszona jest o podanie Pinu a następnie jest "odmowa" pomimo podania prawidłowego pinu. Dość irytująca sytuacja ponieważ zarówno żona jak i ja nie posiadamy plastikowej karty. W paru sytuacjach ratowała się gotówką , w paru ja płatnością moją kartą w telefonie. Również w ing i również Mastrard. Probowaliśmy dowiedzieć się na infolini, żona dzwoniła ja pisałem w tym samy czasie na czacie. 

Żony zgłoszenie zostało przyjęte i Pan powiedział że w środę 13.10.2021 już problem będzie usunięty. Ja w tym samym czasie pisałem na czacie z konsultantem - dowiedziałem się że jest problem z płatnościami ale nie wiadomo kiedy zostaną usunięte. W środę żona spróbowała zapłacić kartą i się jej nie udało. Straciła cierpliwość i już uzywa karty w telefonie innego banku. Moja karta działała - do czasu, od soboty 16.10.2021 również i mnie to spotkało, próba zapłacenia za zakupy o wartości około 30pln i prósba o pin Podałem prawidłowy i płatność odrzucona "odmowa". W poniedziałek druga próba, sytuacja taka sama

Dzisiaj zadzwoniłem zgłosiłem problem po czym usłyszałem że są limity na koncie odgornie ustawione i nieznane po których nalezy dokonać płatnośc powyżej 100 pln, lub usunać kartę i ponownie zainstalować lub wyczyścić cache aplikacji. Zapytałem czy to jakiś nowy feature ponieważ z trzy lata używam karty i nigdy nie było problemów. Pan powiedziałem że nie. To jakaś porażka , teraz mam nagle dokonywać specjalnie płatności powyżej 100 pln aby karta mi działała i do tego nie wiem jakie te limity są ustawione ?  Zadzwoniłem jeszcze raz i już z innym konsultantem rozmawiałem i usłyszałem że problem jest znany i leży po stronie sprzedawców i nie wiadomo kiedy będzie rozwiązany. Zapytałem czy chodzi o wybrane terminale u sprzedawców , Pan potwierdził. Uwierzyłem ale po rozłączeniu przeanalizowałem sytuacje że nie może tak być, ponieważ w punktach w których żona nie mogła zaplacić ja płaciłem za nią kartą z telefonu. Również mi się cierpliwość kończy i dziwi mnie Państwa podejście. Od czterech konsultantów 4 rózne wersje usłyszałem. Nie jest to sytuacja komfortowa gdy przy kasie okazuje się że nie ma możliwości zapłacenia. Czy znany jest termin rozwiązania problemu ?

 

 

kockodo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
17-09-2017
Wiadomość 1 z 3 (3 288 wyświetleń)

Re.: Mastercard w telefonie - autoryzacja niepoprawna. Brak możliwości płacenia.

Witam 

 

Ja od wczoraj mam taki sam problem też kombinowałem , ostatecznie płace plastykowa kartą ale czasem pojedyncze zakupy mogę płacić telefonem z tym ze jeżeli będzie większą suma nakazuje podanie PIN który wpisuje poprawnie i jest odmowa. Zaraz składam reklamacje na razie jest jakiś problem w banku i nie można się zalogować ani dodzwonić.

Odpowiedz
0 Lajków
kicia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-10-2021
Wiadomość 2 z 3 (3 252 wyświetleń)

Re: Mastercard w telefonie - autoryzacja niepoprawna. Brak możliwości płacenia.

Zdajemy sobie sprawę, że brak możliwości korzystania z karty Mastercard w telefonie utrudnia codzienne płatności. 

Mamy zgłoszony błąd odnośnie odrzucania płatności kartą w terminalu pomimo poprawnego kodu PIN.
Obecnie współpracujemy z organizacją Mastercard oraz sprzedawcami, aby to naprawić.
Nie znamy jeszcze terminu usunięcia tej usterki - pracujemy nad tym. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (3 203 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rozliczenie dywidendy z etf

Witam.. W 2024r otrzymałem dywidendę z etfsp500 w walucie euro. Czy od tej dywidendy był pobrany podatek u źródła, jeśli tak to w jakiej wysokości?

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy