06-04-2016 11:41
Czy istnieje możliwośc ustawienia limitu na zero? Ewentualnie wyłączenie możliwości płacenia bez podawania PIN-u?
07-04-2016 10:44
Nie ma możliwości wyzerowania limitu do transakcji bezgotówkowej POS bez PIN oraz wyłączenia.
Poniżej przedstawiam informacje w jakich sytuacjach kod PIN jest/nie jest wymagany:
Przy płatności kodem BLIK przed logowaniem:
Przy płatności kodem BLIK po zalogowaniu:
Mogę zaproponować inne rozwiązanie:
Możesz wyłączyć dostęp do kodów BLIK przed zalogowaniem w ustawieniach w aplikacji mobilnej, np.: jeśli obawiasz się tej funkcjonalności. Po wyłączeniu kody BLIK będą dostępne dopiero w opcji po zalogowaniu do aplikacji mobilnej ING BankMobile.
07-04-2016 11:37
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |