03-04-2016 17:18
Witam.
Ostatnio zrobiłam przelew zagraniczny (UK), pieniądze zostały odebrane przez osobę do której wysłałam przelew, ale z mojego konta nie pobrało mi tych pieniedzy... Dlaczego? i kiedy zostaną pobrane ?
04-04-2016 19:41
Poprzez ten kanał nie mam możliwości sprawdzenia tego, zadzwoń do nas - 32 357 00 10 i zweryfikujemy to.
W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny
13-05-2025Dzień dobry.
Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania
... 13-05-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |