Odpowiedz

Blik - problem z wypłatą

może mi ktoś wyjaśnić jak działa konkretnie blik? Byłem wczoraj w bankomacie i chciałem wypłacić BLIK. Wygenerowałem kod, wpisalem do bankomatu, dałem kwotę 2000tyś. zł i miałem jeszcze na telefonie potwierdzić i nagle się okazało ze nic nie przychodzi na telefon i transakcje anulowano. Potem zalgowałem sie do aplikacji na telefon ale juz wtedy wystąpił błąd w generowaniu kodów ponieważ wyskakiwał komunikat ze nie mozna wygenerowac kodu. Jak się wypłaca więc blikiem? musze byc zalogowany do aplikacji czy nie? dodam ze 2tys. mialem w limitach ustalony na blik ze moge tyle w jeden dzien dzieki kodowi wypłacic

Odpowiedz
0 Lajków
jerry90
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
01-04-2016
Wiadomość 1 z 4 (13 888 wyświetleń)

Re.: Blik - problem z wypłatą

Wypłacając z bankomatu gotówkę za pomocą kodu BLIK, należy wykonać poniższe kroki:

  • na bankomacie wybierasz opcję wypłaty kodem,
  • podajesz kod BLIK pobrany z aplikacji,
  • na bankomacie wprowadzasz kwotę wypłaty,
  • w aplikacji zatwierdzasz wypłatę kodem PIN.

Do prawidłowego zrealizowania transakcji, niezbędny jest dostęp do internetu w telefonie.

 

Abyśmy mogli sprawdzić co było powodem odrzucenia wypłaty, proszę o kontakt:

  • telefonicznie: 32 357 00 12,
  • przez bankowość internetową: Wiadomości->Nowa wiadomość lub Moje ING: Wiadomości->Napisz wiadomość.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (13 854 wyświetleń)

Re.: Blik - problem z wypłatą

Ale do tej aplikacji musze być zalogowany czy nie, aby potwierdzić wypłatę?

Odpowiedz
0 Lajków
jerry90
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
01-04-2016
Wiadomość 3 z 4 (13 840 wyświetleń)

Re.: Blik - problem z wypłatą

Zgadza się, do aplikacji trzeba być zalogowanym, aby potwierdzić transakcję.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (13 816 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy