Płatności

Odpowiedz

Blik - problem z wypłatą

może mi ktoś wyjaśnić jak działa konkretnie blik? Byłem wczoraj w bankomacie i chciałem wypłacić BLIK. Wygenerowałem kod, wpisalem do bankomatu, dałem kwotę 2000tyś. zł i miałem jeszcze na telefonie potwierdzić i nagle się okazało ze nic nie przychodzi na telefon i transakcje anulowano. Potem zalgowałem sie do aplikacji na telefon ale juz wtedy wystąpił błąd w generowaniu kodów ponieważ wyskakiwał komunikat ze nie mozna wygenerowac kodu. Jak się wypłaca więc blikiem? musze byc zalogowany do aplikacji czy nie? dodam ze 2tys. mialem w limitach ustalony na blik ze moge tyle w jeden dzien dzieki kodowi wypłacic

Odpowiedz
0 Lajków
jerry90
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
01-04-2016
Wiadomość 1 z 4 (13 133 wyświetleń)

Re.: Blik - problem z wypłatą

Wypłacając z bankomatu gotówkę za pomocą kodu BLIK, należy wykonać poniższe kroki:

  • na bankomacie wybierasz opcję wypłaty kodem,
  • podajesz kod BLIK pobrany z aplikacji,
  • na bankomacie wprowadzasz kwotę wypłaty,
  • w aplikacji zatwierdzasz wypłatę kodem PIN.

Do prawidłowego zrealizowania transakcji, niezbędny jest dostęp do internetu w telefonie.

 

Abyśmy mogli sprawdzić co było powodem odrzucenia wypłaty, proszę o kontakt:

  • telefonicznie: 32 357 00 12,
  • przez bankowość internetową: Wiadomości->Nowa wiadomość lub Moje ING: Wiadomości->Napisz wiadomość.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (13 101 wyświetleń)

Re.: Blik - problem z wypłatą

Ale do tej aplikacji musze być zalogowany czy nie, aby potwierdzić wypłatę?

Odpowiedz
0 Lajków
jerry90
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
01-04-2016
Wiadomość 3 z 4 (13 087 wyświetleń)

Re.: Blik - problem z wypłatą

Zgadza się, do aplikacji trzeba być zalogowanym, aby potwierdzić transakcję.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (13 063 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy