Płatności

Odpowiedz

Blik - problem z wypłatą

może mi ktoś wyjaśnić jak działa konkretnie blik? Byłem wczoraj w bankomacie i chciałem wypłacić BLIK. Wygenerowałem kod, wpisalem do bankomatu, dałem kwotę 2000tyś. zł i miałem jeszcze na telefonie potwierdzić i nagle się okazało ze nic nie przychodzi na telefon i transakcje anulowano. Potem zalgowałem sie do aplikacji na telefon ale juz wtedy wystąpił błąd w generowaniu kodów ponieważ wyskakiwał komunikat ze nie mozna wygenerowac kodu. Jak się wypłaca więc blikiem? musze byc zalogowany do aplikacji czy nie? dodam ze 2tys. mialem w limitach ustalony na blik ze moge tyle w jeden dzien dzieki kodowi wypłacic

Odpowiedz
0 Lajków
jerry90
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
01-04-2016
Wiadomość 1 z 4 (15 030 wyświetleń)

Re.: Blik - problem z wypłatą

Wypłacając z bankomatu gotówkę za pomocą kodu BLIK, należy wykonać poniższe kroki:

  • na bankomacie wybierasz opcję wypłaty kodem,
  • podajesz kod BLIK pobrany z aplikacji,
  • na bankomacie wprowadzasz kwotę wypłaty,
  • w aplikacji zatwierdzasz wypłatę kodem PIN.

Do prawidłowego zrealizowania transakcji, niezbędny jest dostęp do internetu w telefonie.

 

Abyśmy mogli sprawdzić co było powodem odrzucenia wypłaty, proszę o kontakt:

  • telefonicznie: 32 357 00 12,
  • przez bankowość internetową: Wiadomości->Nowa wiadomość lub Moje ING: Wiadomości->Napisz wiadomość.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (14 996 wyświetleń)

Re.: Blik - problem z wypłatą

Ale do tej aplikacji musze być zalogowany czy nie, aby potwierdzić wypłatę?

Odpowiedz
0 Lajków
jerry90
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
01-04-2016
Wiadomość 3 z 4 (14 982 wyświetleń)

Re.: Blik - problem z wypłatą

Zgadza się, do aplikacji trzeba być zalogowanym, aby potwierdzić transakcję.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (14 958 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Oferta pożyczki

Dziękuję za odpowiedź. Oferta była tylko dostępna w piątek więc nie ma sensu abym się kontaktowała w tej sprawie.

16-11-2025
Re: Oferta pożyczki

Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.

16-11-2025
Re: Makler giełdowy

Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.

15-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy