Płatności

Odpowiedz

Blik - problem z wypłatą

może mi ktoś wyjaśnić jak działa konkretnie blik? Byłem wczoraj w bankomacie i chciałem wypłacić BLIK. Wygenerowałem kod, wpisalem do bankomatu, dałem kwotę 2000tyś. zł i miałem jeszcze na telefonie potwierdzić i nagle się okazało ze nic nie przychodzi na telefon i transakcje anulowano. Potem zalgowałem sie do aplikacji na telefon ale juz wtedy wystąpił błąd w generowaniu kodów ponieważ wyskakiwał komunikat ze nie mozna wygenerowac kodu. Jak się wypłaca więc blikiem? musze byc zalogowany do aplikacji czy nie? dodam ze 2tys. mialem w limitach ustalony na blik ze moge tyle w jeden dzien dzieki kodowi wypłacic

Odpowiedz
0 Lajków
jerry90
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
01-04-2016
Wiadomość 1 z 4 (15 178 wyświetleń)

Re.: Blik - problem z wypłatą

Wypłacając z bankomatu gotówkę za pomocą kodu BLIK, należy wykonać poniższe kroki:

  • na bankomacie wybierasz opcję wypłaty kodem,
  • podajesz kod BLIK pobrany z aplikacji,
  • na bankomacie wprowadzasz kwotę wypłaty,
  • w aplikacji zatwierdzasz wypłatę kodem PIN.

Do prawidłowego zrealizowania transakcji, niezbędny jest dostęp do internetu w telefonie.

 

Abyśmy mogli sprawdzić co było powodem odrzucenia wypłaty, proszę o kontakt:

  • telefonicznie: 32 357 00 12,
  • przez bankowość internetową: Wiadomości->Nowa wiadomość lub Moje ING: Wiadomości->Napisz wiadomość.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (15 144 wyświetleń)

Re.: Blik - problem z wypłatą

Ale do tej aplikacji musze być zalogowany czy nie, aby potwierdzić wypłatę?

Odpowiedz
0 Lajków
jerry90
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
01-04-2016
Wiadomość 3 z 4 (15 130 wyświetleń)

Re.: Blik - problem z wypłatą

Zgadza się, do aplikacji trzeba być zalogowanym, aby potwierdzić transakcję.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (15 106 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy