06-04-2016 11:41
Czy istnieje możliwośc ustawienia limitu na zero? Ewentualnie wyłączenie możliwości płacenia bez podawania PIN-u?
07-04-2016 10:44
Nie ma możliwości wyzerowania limitu do transakcji bezgotówkowej POS bez PIN oraz wyłączenia.
Poniżej przedstawiam informacje w jakich sytuacjach kod PIN jest/nie jest wymagany:
Przy płatności kodem BLIK przed logowaniem:
Przy płatności kodem BLIK po zalogowaniu:
Mogę zaproponować inne rozwiązanie:
Możesz wyłączyć dostęp do kodów BLIK przed zalogowaniem w ustawieniach w aplikacji mobilnej, np.: jeśli obawiasz się tej funkcjonalności. Po wyłączeniu kody BLIK będą dostępne dopiero w opcji po zalogowaniu do aplikacji mobilnej ING BankMobile.
07-04-2016 11:37
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |