Płatności

Odpowiedz

Limit pojedynczej transakcji BLIK bezgotówkowej POS bez PIN

Czy istnieje możliwośc ustawienia limitu na zero? Ewentualnie wyłączenie możliwości płacenia bez podawania PIN-u?

Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 1 z 3 (5 489 wyświetleń)

Re.: Limit pojedynczej transakcji BLIK bezgotówkowej POS bez PIN

Nie ma możliwości wyzerowania limitu do transakcji bezgotówkowej POS bez PIN oraz wyłączenia.

Poniżej przedstawiam informacje w jakich sytuacjach kod PIN jest/nie jest wymagany:

Przy płatności kodem BLIK przed logowaniem:

  • dla wygody Klientów 3 pierwsze transakcje POS do 50 zł nie wymagają kodu PIN, tylko potwierdzenia na telefonie,
  • 4 i każda kolejna transakcja POS do 50 zł oraz każda powyżej 50 zł wymaga podania kodu PIN do aplikacji mobilnej,
  • ze względów bezpieczeństwa każda transakcja w bankomacie i internetowa wymaga podania kodu PIN do aplikacji mobilnej,

Przy płatności kodem BLIK po zalogowaniu:

  • każda transakcja POS do 50 zł nie wymagają kodu PIN, tylko potwierdzenia na telefonie,
  • każda transakcja POS powyżej 50 zł z wymaga podania kodu PIN do aplikacji mobilnej,
  • każda transakcja w bankomacie i internetowa wymaga podania kodu PIN do aplikacji mobilnej.

Mogę zaproponować inne rozwiązanie:

Możesz wyłączyć dostęp do kodów BLIK przed zalogowaniem w ustawieniach w aplikacji mobilnej, np.: jeśli obawiasz się tej funkcjonalności. Po wyłączeniu kody BLIK będą dostępne dopiero w opcji po zalogowaniu do aplikacji mobilnej ING BankMobile.

 

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (5 464 wyświetleń)

Re.: Limit pojedynczej transakcji BLIK bezgotówkowej POS bez PIN

Rozumiem, mam włączone, iż kody BLIK są dostępne po zalogowaniu. Dziękuję za informacje.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 3 z 3 (5 449 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy