Płatności

Odpowiedz

Douszczalny limit na koncie

Witam mam taki problem nie mogę zlecić przelewu natychmiastowego gdyż wyskakuje mi komunikat 

"Transakcja przekracza dopuszczalny limit i nie może być wykonana" na koncie normalnie mam środki można zrobić zwykły przelew można płacić kartą można wypłacić w bankomacie nie można tylko zrealizować takich przelewów, limit na koncie dzienny 5000 chciałem przelać 300zl na inne konto i nic.

Odpowiedz
0 Lajków
Przemol82
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-12-2021
Wiadomość 1 z 3 (4 335 wyświetleń)

Re: Douszczalny limit na koncie

@Przemol82 Chciałbym Ci pomóc, natomiast tutaj niestety nie mamy dostępu do danych w systemie, żeby to sprawdzić. Jeśli jeszcze nie wysłałeś tego przelewu, to proszę, zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69 i to sprawdzimy. Infolinia jest całodobowa.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (4 279 wyświetleń)

Re.: Douszczalny limit na koncie

Proszę o sprawdzenie limitów do przelewów, są one oddzielne niż dla karty. Zdarzają się sytuacje, gdzie nie można wykonać przelewu natychmiastowego, a przykładem takiego konta jest rachunek powiązany z kartą kredytową. Bywają limity wewnętrzne w banku, które można zdjąć, kontaktując się z infolinią.
Odpowiedz
0 Lajków
JB1
JB1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
28-10-2021
Wiadomość 3 z 3 (4 165 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Jak długo czekasz? Znasz powód wcześniejszej odmowy?

09-12-2024
Re.: Kredyt dokumenty elektroniczny podpis

Istnieje możliwość przyjmowania wymaganych dokumentów tj. np.: zaświadczenia o dochodzie, zaświadczenia z Urzędu Skarbowego/ZUS/KRUS z kwalifikowanym podpisem elektronicznym/kwalifikowaną pieczęcią. T

...

09-12-2024
Re.: Awaria bankomatu i utrata gotówki podczas wpłaty

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia do działu reklamacyjnego.

09-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy