04-12-2021 03:10
Witam mam taki problem nie mogę zlecić przelewu natychmiastowego gdyż wyskakuje mi komunikat
"Transakcja przekracza dopuszczalny limit i nie może być wykonana" na koncie normalnie mam środki można zrobić zwykły przelew można płacić kartą można wypłacić w bankomacie nie można tylko zrealizować takich przelewów, limit na koncie dzienny 5000 chciałem przelać 300zl na inne konto i nic.
05-12-2021 06:42
@Przemol82 Chciałbym Ci pomóc, natomiast tutaj niestety nie mamy dostępu do danych w systemie, żeby to sprawdzić. Jeśli jeszcze nie wysłałeś tego przelewu, to proszę, zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69 i to sprawdzimy. Infolinia jest całodobowa.
09-12-2021 20:24
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |