Płatności

Odpowiedz

brak obsługiwanej aplikacji dla tego tagu nfc

Witam

 

Chciałabym się zapytać czy ktoś też miał taki problem jak i ja i jak sobie z tym poradzono. 

 

Mianowicie mam telefon Xiaomi redmi note 9, a moja mama samsung a6 i obie mamy problem z płatnością NFC. Od najnowszej aktualizacji aplikacji 4.2.0 ciągle w każdym terminalu krzyczy, że nie ma takiej karty, a po usunięciu z aplikacji i ponownym dodaniu karty wyświetla się komunikat 'brak obsługiwanej aplikacji dla tego tagu nfc'. Nie powiem, że jest to bardzo uciążliwe.

 

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi

Odpowiedz
0 Lajków
nat1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (19 052 wyświetleń)

Re: brak obsługiwanej aplikacji dla tego tagu nfc

W takiej sytuacji upewnij się, czy masz zaktualizowaną w telefonie przeglądarkę Google Chrome. Jeśli aktualizacja w sklepie Play jest dla Ciebie dostepna, to zaktualizuj przeglądarkę i spróbuj ponownie dodać kartę. Jeśli to rozwiązanie nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat, po zalogowaniu w Moim ING albo zadzwoń na naszą całodobową infolinię pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację i jeśli będzie taka potrzeba, to prześlemy zgłoszenie do działu IT. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 2 z 2 (18 992 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?

26-12-2024
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy