Płatności

Odpowiedz

brak obsługiwanej aplikacji dla tego tagu nfc

Witam

 

Chciałabym się zapytać czy ktoś też miał taki problem jak i ja i jak sobie z tym poradzono. 

 

Mianowicie mam telefon Xiaomi redmi note 9, a moja mama samsung a6 i obie mamy problem z płatnością NFC. Od najnowszej aktualizacji aplikacji 4.2.0 ciągle w każdym terminalu krzyczy, że nie ma takiej karty, a po usunięciu z aplikacji i ponownym dodaniu karty wyświetla się komunikat 'brak obsługiwanej aplikacji dla tego tagu nfc'. Nie powiem, że jest to bardzo uciążliwe.

 

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi

Odpowiedz
0 Lajków
nat1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 711 wyświetleń)

Re: brak obsługiwanej aplikacji dla tego tagu nfc

W takiej sytuacji upewnij się, czy masz zaktualizowaną w telefonie przeglądarkę Google Chrome. Jeśli aktualizacja w sklepie Play jest dla Ciebie dostepna, to zaktualizuj przeglądarkę i spróbuj ponownie dodać kartę. Jeśli to rozwiązanie nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat, po zalogowaniu w Moim ING albo zadzwoń na naszą całodobową infolinię pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację i jeśli będzie taka potrzeba, to prześlemy zgłoszenie do działu IT. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Moderator
Moderator icon
50
8
26-05-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 651 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kiepska instrukcja aktywacji karty

Chciałabym pomóc ale w tym miejscu ciężko mi wyjaśnić, co było powodem, że u Ciebie nie był widoczny przycisk aktywacji karty. Przez Społeczność ING nie mogę sprawdzić informacji o Twojej karcie, jej

...

08-08-2022
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego

Taki komunikat może pojawić się, jeśli nie jesteś właścicielem lub pełnomocnikiem do rachunku, który jest powiązany z kredytem. W takiej sytuacji możesz złożyć dyspozycję nadpłaty na infolinii: 32 357

...

08-08-2022
Re: Wakacje kredytowe a nadpłata kredytu hipotecznego

U mnie nastąpiła taka sytuacja -w opcji nadpłać kredyt po wybraniu sumy nadpłaty rata jest wyższa o 10 zł niż ta którą obecnie płacę .Wniosek złożyłam na zawieszenie rat  sierpniowej , wrześniowej  li

...

08-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy