11-12-2021 19:28
Witam
Chciałabym się zapytać czy ktoś też miał taki problem jak i ja i jak sobie z tym poradzono.
Mianowicie mam telefon Xiaomi redmi note 9, a moja mama samsung a6 i obie mamy problem z płatnością NFC. Od najnowszej aktualizacji aplikacji 4.2.0 ciągle w każdym terminalu krzyczy, że nie ma takiej karty, a po usunięciu z aplikacji i ponownym dodaniu karty wyświetla się komunikat 'brak obsługiwanej aplikacji dla tego tagu nfc'. Nie powiem, że jest to bardzo uciążliwe.
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi
12-12-2021 19:45
W takiej sytuacji upewnij się, czy masz zaktualizowaną w telefonie przeglądarkę Google Chrome. Jeśli aktualizacja w sklepie Play jest dla Ciebie dostepna, to zaktualizuj przeglądarkę i spróbuj ponownie dodać kartę. Jeśli to rozwiązanie nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat, po zalogowaniu w Moim ING albo zadzwoń na naszą całodobową infolinię pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację i jeśli będzie taka potrzeba, to prześlemy zgłoszenie do działu IT.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |