Odpowiedz

Czat w aplikacji

Witam
Nie działa mi czat w aplikacji mobilnej cały czas pokazuje ten komunikat na załączonym obrazku

Proszę nie pytać o podstawowe rzeczy bo wszystko robiłem mam całkiem aktualna przeglądarkę chrome, webviev jest aktualny, Chrome jest domyślną przeglądarka dane przeglądarki czyscilem i nic to nie dalo, mam telefon Motorola Moto edge 20
Dodam że na Huawei jak zainstalowałem apke to czat działał normalnie jednak moto edge to mój główny telefon i tu ma działac proszę do pomoc w tej sprawie
Odpowiedz
0 Lajków
Tetepusia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
19-04-2022
Wiadomość 1 z 4 (2 222 wyświetleń)

Re: Czat w aplikacji

Witam.

Jeśli jesteś pewien, że posiadasz aktualną wersję Google Chrome na swoim telefonie, a mimo tego otrzymujesz informację o nieaktualnej wersji przeglądarki, konieczne będzie bliższe przyjrzenie się tej sprawie.

Zadzwoń proszę na naszą całodobową infolinię pod numerem +48 32 357 00 69.

Podczas rozmowy, specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i zarejestruję zgłoszenie do działu technicznego, który przyjrzy się Twojej sprawie i pomoże w jej rozwiązaniu.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
109
20
14-12-2020
Wiadomość 2 z 4 (2 192 wyświetleń)

Re.: Czat w aplikacji

Dołączę się do wątku u mnie też nie działa Czat w aplikacji moje ING też mam motorole edge 20 i w żadnej przeglądarce i zauważyłem że czat nie działa po zalogowaniu się do ING bez logowania działa
Odpowiedz
0 Lajków
gomals
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-08-2022
Wiadomość 3 z 4 (1 017 wyświetleń)

Re: Re.: Czat w aplikacji

Gdy nie działa Ci czat po zalogowaniu, proszę skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem +48 32 357 00 69.

Podczas rozmowy, specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i zarejestruję zgłoszenie do działu technicznego, który przyjrzy się Twojej sprawie i pomoże w jej rozwiązaniu.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
62
15
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (989 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Emotikon: Szczęśliwy

Zgadzam się. "Dam sobie włosy uciąć", że kojarzę info "planujemy taką możliwość [skracania kredytu przez mobile/www]" już w 2018.

Jestem w stanie uwierzyć, że ta funkcjonalność jest droga w implementac

...

05-02-2023

test 

 

05-02-2023
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Także optuję za "trzecim wariantem" sam tak robię, ale to nie zmienia faktu iż Bank ING leci w kulki z możliwością skrócenia okresy kredytowania w aplikacji (czy przez www).

05-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy