Odpowiedz

Czat w aplikacji

Witam
Nie działa mi czat w aplikacji mobilnej cały czas pokazuje ten komunikat na załączonym obrazku

Proszę nie pytać o podstawowe rzeczy bo wszystko robiłem mam całkiem aktualna przeglądarkę chrome, webviev jest aktualny, Chrome jest domyślną przeglądarka dane przeglądarki czyscilem i nic to nie dalo, mam telefon Motorola Moto edge 20
Dodam że na Huawei jak zainstalowałem apke to czat działał normalnie jednak moto edge to mój główny telefon i tu ma działac proszę do pomoc w tej sprawie
Odpowiedz
0 Lajków
Tetepusia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-04-2022
Wiadomość 1 z 4 (7 110 wyświetleń)

Re: Czat w aplikacji

Witam.

Jeśli jesteś pewien, że posiadasz aktualną wersję Google Chrome na swoim telefonie, a mimo tego otrzymujesz informację o nieaktualnej wersji przeglądarki, konieczne będzie bliższe przyjrzenie się tej sprawie.

Zadzwoń proszę na naszą całodobową infolinię pod numerem +48 32 357 00 69.

Podczas rozmowy, specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i zarejestruję zgłoszenie do działu technicznego, który przyjrzy się Twojej sprawie i pomoże w jej rozwiązaniu.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 4 (7 080 wyświetleń)

Re.: Czat w aplikacji

Dołączę się do wątku u mnie też nie działa Czat w aplikacji moje ING też mam motorole edge 20 i w żadnej przeglądarce i zauważyłem że czat nie działa po zalogowaniu się do ING bez logowania działa
Odpowiedz
0 Lajków
gomals
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-08-2022
Wiadomość 3 z 4 (5 905 wyświetleń)

Re: Re.: Czat w aplikacji

Gdy nie działa Ci czat po zalogowaniu, proszę skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem +48 32 357 00 69.

Podczas rozmowy, specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i zarejestruję zgłoszenie do działu technicznego, który przyjrzy się Twojej sprawie i pomoże w jej rozwiązaniu.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (5 877 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy