Odpowiedz
Ostarnio płaciłam karta i za szybko wyciągłam z terminala. Transakcje odrzuciło z powodu szybkiego wyjecia karty. Po chwili znowu ponowiłam płatność karta i mi ściągneło daną sumę.Później jak sprawdzałam historie transakcji na koncie zaułważyłam że dwa razy mam tą sama sume pobrana. Z tej odrzuconej transakcji mam pobrana sume i blokade od tygodnia na niej. Kiedy ta blokada zostanie sciagnieta i pieniadze zwrócone?
Odpowiedz
0 Lajków
elzbiewro123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-12-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 885 wyświetleń)

Re: Blokada

Jeśli transakcja nie doszła do skutku blokadę powinniśmy zdjąć w ciągu 11 dni kalendarzowych. W przypadku gdy zauważysz w historii konta, że obie płatności zaksięgowaliśmy poprawnie i nie widnieje już opis "blokada" napisz do nas przez czat. Ikonę czata znajdziesz po zalogowaniu do usługi Moje ING w prawym, dolnym rogu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 836 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy