Odpowiedz
Ostarnio płaciłam karta i za szybko wyciągłam z terminala. Transakcje odrzuciło z powodu szybkiego wyjecia karty. Po chwili znowu ponowiłam płatność karta i mi ściągneło daną sumę.Później jak sprawdzałam historie transakcji na koncie zaułważyłam że dwa razy mam tą sama sume pobrana. Z tej odrzuconej transakcji mam pobrana sume i blokade od tygodnia na niej. Kiedy ta blokada zostanie sciagnieta i pieniadze zwrócone?
Odpowiedz
0 Lajków
elzbiewro123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-12-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 182 wyświetleń)

Re: Blokada

Jeśli transakcja nie doszła do skutku blokadę powinniśmy zdjąć w ciągu 11 dni kalendarzowych. W przypadku gdy zauważysz w historii konta, że obie płatności zaksięgowaliśmy poprawnie i nie widnieje już opis "blokada" napisz do nas przez czat. Ikonę czata znajdziesz po zalogowaniu do usługi Moje ING w prawym, dolnym rogu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 133 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

U mnie pomogło zapisanie ww. numeru w książce.

25-11-2024
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy