14-12-2018 19:33
15-12-2018 19:44
Jeśli transakcja nie doszła do skutku blokadę powinniśmy zdjąć w ciągu 11 dni kalendarzowych. W przypadku gdy zauważysz w historii konta, że obie płatności zaksięgowaliśmy poprawnie i nie widnieje już opis "blokada" napisz do nas przez czat. Ikonę czata znajdziesz po zalogowaniu do usługi Moje ING w prawym, dolnym rogu.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |