Odpowiedz
Ostarnio płaciłam karta i za szybko wyciągłam z terminala. Transakcje odrzuciło z powodu szybkiego wyjecia karty. Po chwili znowu ponowiłam płatność karta i mi ściągneło daną sumę.Później jak sprawdzałam historie transakcji na koncie zaułważyłam że dwa razy mam tą sama sume pobrana. Z tej odrzuconej transakcji mam pobrana sume i blokade od tygodnia na niej. Kiedy ta blokada zostanie sciagnieta i pieniadze zwrócone?
Odpowiedz
0 Lajków
elzbiewro123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-12-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 882 wyświetleń)

Re: Blokada

Jeśli transakcja nie doszła do skutku blokadę powinniśmy zdjąć w ciągu 11 dni kalendarzowych. W przypadku gdy zauważysz w historii konta, że obie płatności zaksięgowaliśmy poprawnie i nie widnieje już opis "blokada" napisz do nas przez czat. Ikonę czata znajdziesz po zalogowaniu do usługi Moje ING w prawym, dolnym rogu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 833 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy