14-12-2018 19:33
15-12-2018 19:44
Jeśli transakcja nie doszła do skutku blokadę powinniśmy zdjąć w ciągu 11 dni kalendarzowych. W przypadku gdy zauważysz w historii konta, że obie płatności zaksięgowaliśmy poprawnie i nie widnieje już opis "blokada" napisz do nas przez czat. Ikonę czata znajdziesz po zalogowaniu do usługi Moje ING w prawym, dolnym rogu.
Na wydanie decyzji kredytowej standardowo potrzebujemy 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty. Trudno nam się tutaj odnieść do sytuacji, którą opisujesz. Możliwe, że w
... 20-07-2025Witam
Też mnie tak oszukali, złożyłem 3 reklamacje, złodzieje. Jak odzyskam pieniądze to zamknę wszystko po 20 latach bycia ich klientem.
Brak jest dostatecznej informacji, że stracisz dostęp do pien
... 18-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |