Płatności

Odpowiedz

Blokada przy płatności kartą.

Witam.
Wczoraj podczas próby płacenia zbliżeniowo, otrzymywałem odmowę. Ponownie wprowadziłem karte tym czas na pin i kwota przeszła. 
W domu zerknąłem sobie na historię i zauważyłem że kwoty które wykonałem mają dopisek "blokada". O co z tą blokadą chodzi??

Odpowiedz
0 Lajków
VirusTX
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-01-2018
Wiadomość 1 z 2 (47 230 wyświetleń)

Re: Blokada przy płatności kartą.

Blokadę przy płatnościach kartą nakładamy po to, aby już po wykonaniu transakcji Twoje saldo rachunku było obniżone o jej wartość. Po nałożeniu blokady czekamy na rozliczenie płatności przez punkt handlowo-usługowy w którym robiłeś zakupy. Gdy już je otrzymamy to blokady zdejmujemy i transakcje są księgowane na Twoim koncie, a pieniądze przesyłane np. do sklepu. W praktyce ilość dostępnych pieniędzy po tym jak wykonasz zakup i zostanie nałożona blokada, a momentem jej rozliczenia się nie zmienia. 

Blokady na płatności kartą w przypadku nie rozliczenia ich przez usługodawcę zdejmujemy po 11 dniach kalendarzowych. Może to się zdarzyć szybciej, jeżeli dostaniemy od niego informację np. o odrzuceniu transakcji. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (47 122 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy