- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Blokada Środków
13-01-2021 12:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, zrobiłam wczoraj przelew, jak się dzisiaj okazało, moje zamówienie zostało anulowane przez sprzedawcę z powodu wystąpienia jakiegoś błędu. Dostałam też taką informację: "Zapraszamy do kontaktu z bankiem lub Przelewami24 w celu zwolnienia blokady środków" - nie wiem czy dobrze rozumiem, z którym bankiem mam się teraz kontaktować? Zwrot środków nie powinien leżeć po ich stronie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-01-2021 12:40
Re: Blokada Środków
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Faktycznie, jeśli masz taką sytuację, to sklep powinien zwrócić Ci pieniądze. Skontaktuj się ze sklepem w celu zwrotu przelewu. Jeśli sklep nie będzie chciał dokonać zwrotu, możesz u nas złożyć reklamację.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość