Odpowiedz

Blokada Środków

Witam, zrobiłam wczoraj przelew, jak się dzisiaj okazało, moje zamówienie zostało anulowane przez sprzedawcę z powodu wystąpienia jakiegoś błędu. Dostałam też taką informację: "Zapraszamy do kontaktu z bankiem lub Przelewami24 w celu zwolnienia blokady środków" - nie wiem czy dobrze rozumiem,  z którym bankiem mam się teraz kontaktować? Zwrot środków nie powinien leżeć po ich stronie?  

Odpowiedz
0 Lajków
lecholka11
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 899 wyświetleń)

Re: Blokada Środków

Faktycznie, jeśli masz taką sytuację, to sklep powinien zwrócić Ci pieniądze. Skontaktuj się ze sklepem w celu zwrotu przelewu. Jeśli sklep nie będzie chciał dokonać zwrotu, możesz u nas złożyć reklamację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 870 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rozpatrzenie wniosku

Tak - wspaniale. Należy nadmienić, że proces weryfikacji dokumentów nie jest realizowany do zakończenia w jednym kroku. Kiedy znajdujecie państwo brak - podajecie wymaganie i wniosek trafia na koniec

...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękuje za odpowiedź Pani Natalio.
Niestety ale nie widzę sensu dla mnie składania reklamacji bo nic to nie zmieni. Termin minął.
Jeżeli to ma przysporzyć państwu źródła do poprawy procesu - to ja podz

...

31-03-2025
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy