Odpowiedz

Blokada Środków

Witam, zrobiłam wczoraj przelew, jak się dzisiaj okazało, moje zamówienie zostało anulowane przez sprzedawcę z powodu wystąpienia jakiegoś błędu. Dostałam też taką informację: "Zapraszamy do kontaktu z bankiem lub Przelewami24 w celu zwolnienia blokady środków" - nie wiem czy dobrze rozumiem,  z którym bankiem mam się teraz kontaktować? Zwrot środków nie powinien leżeć po ich stronie?  

Odpowiedz
0 Lajków
lecholka11
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 904 wyświetleń)

Re: Blokada Środków

Faktycznie, jeśli masz taką sytuację, to sklep powinien zwrócić Ci pieniądze. Skontaktuj się ze sklepem w celu zwrotu przelewu. Jeśli sklep nie będzie chciał dokonać zwrotu, możesz u nas złożyć reklamację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 875 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

OK, dziękuję za informację.

07-04-2025
Re.: dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

W przypadku śmierci właściciela konta dyspozycja zostanie wypłacona zgodnie z zapisem osobie, która została w niej wpisana. Reszta kwoty, jeśli zostanie i ewentualne pożyczki wpadają w masę spadkową i...

07-04-2025
Re.: Nowa karta, niepełny okres rozliczeniowy a opłaty

W pierwszym okresie rozliczeniowym, w którym zamawiasz kartę do konta i który jest niepełny, nie nalicza się opłata za kartę.

07-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy