Odpowiedz

Blokada Środków

Witam, zrobiłam wczoraj przelew, jak się dzisiaj okazało, moje zamówienie zostało anulowane przez sprzedawcę z powodu wystąpienia jakiegoś błędu. Dostałam też taką informację: "Zapraszamy do kontaktu z bankiem lub Przelewami24 w celu zwolnienia blokady środków" - nie wiem czy dobrze rozumiem,  z którym bankiem mam się teraz kontaktować? Zwrot środków nie powinien leżeć po ich stronie?  

Odpowiedz
0 Lajków
lecholka11
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 270 wyświetleń)

Re: Blokada Środków

Faktycznie, jeśli masz taką sytuację, to sklep powinien zwrócić Ci pieniądze. Skontaktuj się ze sklepem w celu zwrotu przelewu. Jeśli sklep nie będzie chciał dokonać zwrotu, możesz u nas złożyć reklamację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 241 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy