Odpowiedz

Co prawda płacę blikiem od bardzo dawna i bardzo często ale w końcu zapytam. Jak to dokładnie powinno być. Po wybraniu tej formy płatności czekam spokojnie aż przyjdzie powiadomienie z apki czy sam uruchamiam apkę i wybieram blik? Czasem czekając aż wyskoczy powiadomienie minie mi czas przeznaczony na dokonanie płatności. Poza tym raz jak wyskoczy mi powiadomienie i klikam jest ekran bez danych. Dopiero jak wysunę belkę z powiadomienie z góry ekrany jest wszystko ok. Mam tak od dawna.

Odpowiedz
0 Lajków
ROB
ROB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
3
25-02-2017
Wiadomość 1 z 3 (2 863 wyświetleń)

Po każdym wprowadzeniu kodu BLIK w płatności/wypłacie lub wpłacie potwierdzenie transakcji pojawia się w aplikacji. Domyślnie otrzymujesz powiadomienie push z prośbą o weryfikację transakcji i zatwierdzenie. Za dostarczanie i poprawne wyświetlenie powiadomienia push odpowiada system Twojego telefonu. Jeśli nie dostajesz powiadomienia, możesz się zalogować do aplikacji i potwierdzenie transakcji będzie tam na Ciebie czekało. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
117
19
03-03-2023
Wiadomość 2 z 3 (2 827 wyświetleń)

Rozumiem w takim razie ok. Obawiałem się że ta jakiś błąd. Właśnie raz jest push do kliknięcia a raz trzeba samemu zainicjować w apce. Na razie nie udało mi się namierzyć od czego to zależy.

Odpowiedz
0 Lajków
ROB
ROB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
3
25-02-2017
Wiadomość 3 z 3 (2 789 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Maksymalny limit długości hasła???

Na ten moment nie wprowadziliśmy zmian. Hasło do bankowości internetowej powinno:

  • liczyć od 10 do 32 znaków,
  • składać się z co najmniej jednej dużej litery, jednej małej litery i cyfry.

15-01-2025
Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Spróbowałem z google chrome w trybie incognito i dalej jest "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później." co do połączenia internetowego to mam łącze 1GB symetryczne światłowodo

...

15-01-2025
Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal

...

15-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy