14-11-2023 20:45
Co prawda płacę blikiem od bardzo dawna i bardzo często ale w końcu zapytam. Jak to dokładnie powinno być. Po wybraniu tej formy płatności czekam spokojnie aż przyjdzie powiadomienie z apki czy sam uruchamiam apkę i wybieram blik? Czasem czekając aż wyskoczy powiadomienie minie mi czas przeznaczony na dokonanie płatności. Poza tym raz jak wyskoczy mi powiadomienie i klikam jest ekran bez danych. Dopiero jak wysunę belkę z powiadomienie z góry ekrany jest wszystko ok. Mam tak od dawna.
15-11-2023 07:00
Po każdym wprowadzeniu kodu BLIK w płatności/wypłacie lub wpłacie potwierdzenie transakcji pojawia się w aplikacji. Domyślnie otrzymujesz powiadomienie push z prośbą o weryfikację transakcji i zatwierdzenie. Za dostarczanie i poprawne wyświetlenie powiadomienia push odpowiada system Twojego telefonu. Jeśli nie dostajesz powiadomienia, możesz się zalogować do aplikacji i potwierdzenie transakcji będzie tam na Ciebie czekało.
15-11-2023 16:01
Rozumiem w takim razie ok. Obawiałem się że ta jakiś błąd. Właśnie raz jest push do kliknięcia a raz trzeba samemu zainicjować w apce. Na razie nie udało mi się namierzyć od czego to zależy.
Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat
... 13-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |