Odpowiedz
Witam zapłaciłam blikiem na info car ale oni czekają na potwierdzenie zaksięgowania środków a środki z banku mi wzięli.
Odpowiedz
0 Lajków
14mania14
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
25-02-2020
Wiadomość 1 z 4 (4 610 wyświetleń)

Re.: Blik

[ Edytowane ]

Pozostało tylko spokojnie poczekać na rozliczenie przez Agenta płatności... Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (4 586 wyświetleń)

Re.: Blik

A jak długo mam czekac.
Odpowiedz
0 Lajków
14mania14
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
25-02-2020
Wiadomość 3 z 4 (4 579 wyświetleń)

Re: Re.: Blik

Z informacji jakie przekazałaś, transakcja u nas przebiegła prawidłowo. Skontaktuj się proszę z odbiorcą płatności i zapytaj czy widzą ją u siebie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 4 z 4 (4 497 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy