Odpowiedz
Witam zapłaciłam blikiem na info car ale oni czekają na potwierdzenie zaksięgowania środków a środki z banku mi wzięli.
Odpowiedz
0 Lajków
14mania14
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
25-02-2020
Wiadomość 1 z 4 (5 709 wyświetleń)

Re.: Blik

[ Edytowane ]

Pozostało tylko spokojnie poczekać na rozliczenie przez Agenta płatności... Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (5 685 wyświetleń)

Re.: Blik

A jak długo mam czekac.
Odpowiedz
0 Lajków
14mania14
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
25-02-2020
Wiadomość 3 z 4 (5 678 wyświetleń)

Re: Re.: Blik

Z informacji jakie przekazałaś, transakcja u nas przebiegła prawidłowo. Skontaktuj się proszę z odbiorcą płatności i zapytaj czy widzą ją u siebie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 4 z 4 (5 596 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy