25-02-2020 21:24
25-02-2020 22:46 | Edytowano: 25-02-2020 22:47
Pozostało tylko spokojnie poczekać na rozliczenie przez Agenta płatności... ![]()
25-02-2020 23:06
26-02-2020 23:50
Z informacji jakie przekazałaś, transakcja u nas przebiegła prawidłowo. Skontaktuj się proszę z odbiorcą płatności i zapytaj czy widzą ją u siebie.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |