Odpowiedz
Witam zapłaciłam blikiem na info car ale oni czekają na potwierdzenie zaksięgowania środków a środki z banku mi wzięli.
Odpowiedz
0 Lajków
14mania14
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
25-02-2020
Wiadomość 1 z 4 (4 566 wyświetleń)

Re.: Blik

[ Edytowane ]

Pozostało tylko spokojnie poczekać na rozliczenie przez Agenta płatności... Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (4 542 wyświetleń)

Re.: Blik

A jak długo mam czekac.
Odpowiedz
0 Lajków
14mania14
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
25-02-2020
Wiadomość 3 z 4 (4 535 wyświetleń)

Re: Re.: Blik

Z informacji jakie przekazałaś, transakcja u nas przebiegła prawidłowo. Skontaktuj się proszę z odbiorcą płatności i zapytaj czy widzą ją u siebie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 4 z 4 (4 453 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy