Płatności

Odpowiedz

Blik. Nie mogę dodać numeru

Nie mogę otrzymywać przelewów blikiem, ponieważ gdy chcę dodać numer telefonu, wyskakuje mi informacja ’nie udało się dodać numeru telefonu do przelewów BLIK’. Problem zgłoszony wczoraj rano i do tej pory tego nie naprawiono. Nie wierzę, że tyle czasu zajmuje naprawa takiej głupoty. Ile można jeszcze czekać? 

Odpowiedz
0 Lajków
DB
DB
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 880 wyświetleń)

Re: Blik. Nie mogę dodać numeru

[ Edytowane ]

Obecnie usługa działa prawidłowo. Napisz proszę, czy ten komunikat dalej u Ciebie się pojawia?

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 843 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy